Politica de retur

Dreptul de retragere

1. Cadrul legal
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:
Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 30 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Case de marcat fiscale - Cantare electroniceImprimante termiceCititoare coduri de bare

2. Exceptiile

Potrivit prevederilor art.16 din OG 34/2014 nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:
a. Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului);
b. Cartuse/ tonere desigilate;
c. Produse personalizate la cererea clientului sau care au fost achizitionate pe comanda speciala pentru client.

3. Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza primacasademarcat.ro cu privire la decizia de retragere din contract si transmite un e-mail la adresa office@primacasademarcat.ro.
In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare si detalii cu privire la solicitarea inaintata.

4. Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare
In cazul in care cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 30 de zile de la receptia acestuia, toate costurile de returnare sunt suportate de client.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. precum si cartuse sau tonere desigilate si produse personalizate la cererea clientului si care au un Bun de Tipar acceptat in prealabil de acesta.
Vanzatorul va face receptia fizica a marfurilor returnate la primirea in depozit si isi rezerva dreptul de a refuza primirea in stoc si returnarea contravalorii in cazul gasirii unor neconformitati. Consumatorul va fi informat in scris prin posta electronica asupra neconformitatilor constatate si invitat la depozitul companiei pentru recuperarea produselor.

5. Rambursarea sumelor
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisa de catre vanzator (art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4).
Livrare, returnare si garantia produselor :

Pentru orice solicitare a garantiei pentru produsele comercializate de SC AFMAG & SERVICE SRL va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0723605875

Produsele vor fi trimise la adresa depozitului: Str Soimus nr.23, bl.2, sc B, Ap. 28, Bucuresti, sector 4 iar solutionarea garantiei se va face prin repararea sau inlocuirea produsului defect.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Garantie comerciala
Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului.

Garantia de conformitate
Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator.

In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2. Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare.

 

Case de marcat fiscale - Cantare electroniceImprimante termiceCititoare coduri de bare

Lasă un răspuns